lauantai 23. heinäkuuta 2011

Long time no see...

Yo ! Pitkästä aikaa jälleen kerran, en tajua ku aina on muka jotain muuta mielenkiintoisempaa koneella ku bloggaamine...? Oon huomannu että mun tietokone elämä rajoittuu facebookkiin ja soittimien katsomiseen/haaveiluun. Outo homma, ja silti en ees bloggaa ?! Noh.. teen taas ehkä turhan lupauksen jonka voin unohtaa mutta lupaan yrittää ainakin alkaa taas bloggaa säännöllisesti. Aika paljon juttua tapahtunu tässä, olin Ruisrockissa turussa ja oli vitun mahtavaa ! Paramore ja Bring me the horizon oli tosi kovia mutta Bullet ei täyttänyt odotuksiani. Voisinkin joskus myöhemmin tehdä oikeen raportin pe-la päivistä ruisrockissa. Nytte oon kipeenä, not funny at all.. Kauhea nuha ja semmosta, tosin mulla on tää päivä sairaslomaa viel ja huomenna takaisin töihin, power parkkiin.. Shit. En oo tainnu mainita että se on tosi paska duuni, ainakin mun mielestä. Ei oo vaan mun alaa toi asiakaspalvelu. En oo hyvä esittämään iloista ja mukavaa jos on vittu-päivä. Ja mua ei kiinnosta tehdä hodareita, popcornia eikä todellakaan hattaraa. En jaksa ärsyttäviä asiakkaita ja sitä ärsyttävää kusiluolaa jossa on 32 astetta aina. Toivottavasti huomenna sataa niin ei tarvi tehdä oikee mitää. :'D Mutta empä jaksakkaan tässä nyt tämän enempää kirjoitella ku on niin paljon mistä kertoa tai siis mitä on tapahtunu viime aikoina. Pistelen myöhemmin niistä erillisiä postauksia. :)

-Your rock'n'roll child

2 kommenttia:

  1. en malta odottaa, no tosin onha mulla ella kaverina mutta inhoan sitä työtä niin vitusti...

    VastaaPoista