sunnuntai 7. elokuuta 2011

Hakunamatata !

 Jayzaaa ! Mahtavaa ku oon kattonu 6 leffaa viimeisen 24 tunnin aikana,
-Vares - sukkanauhakäärme - PASKA.
-Veijarit - PASKA.
-Harjunpää - pahapappi(?) - PASKA.
-Taken - VITUN KOVA,
-Talladega nights - iha ok..
-Law abiding citizen - VITUN KOVA

 Tosiaan voisin kattella tänää vielä muutaman :D En nyt jaksa arvostella jokaista eriksee. Oon aivan liian laiska.
 Jänniä hetkiä taas elellään ku pian muutetaan Kaustiselle. Musiikkilukioon tie vie miestä ja asuntolaan, jänskä homma etten tiedä kenen kans oon kämppis ku vasta sitte ku muutan 15. päivä ja saan avaimen. Jännittää, kuitenki joku dickhead ? Oon ostellu tavaroita kivasti sinne jo valmiiks, astioita, peiliä, ja lahjoituksina oon saanu meidä vanhan tv:n ja tv tason ja cd hyllyn ja LEVARISOITTIMEN :))) Ja kaikkea tarpeellista ja kivaa ! Voisin kaiketi siinä tiimellyksessä ku muutan, ottaa kuvia ja raportoida ''sisustamisesta'' ja alkuun pääsemisestä. Voi olla nimittäin melko koomista ku meikäläinen tekee ruokaa tai siivoaa. Jeah ! Pitäis ettiä sohvaki jostai kirpparilta, uutta en saatana osta ku maksaa 100 eskoa vähintään ja sitte aukeaa eemeli pojan perse totaalisesti ! Huomenna Tiian luokse ja käydää uimas ja kirppiskiertelyä jos löytyis jotai kivaa kämpille ! Sinänsä oon melko innoissani ku pääsee uuteen kouluu ja tapaa aiva törkeesti uusia ihmisiä jne, mutta kääntöpuoli onki se että näkee Tiiaa vaan viikonloppuisin ja se ei miellytä mua mutta pakon alla se on nyt sitte näin.. :/

 Ostin pari uutta levyä ollessani ääsjoella taas vaihteeks, oltii Tiian kans tsekkaas anttilas sille jotai meikki shaibee jne ja mua ei oikee kiinnostanu seurata sitä ku en tajua meikeistä mitää enkä jaksa kiinnostuakaan, niin hiippailin siitä cd osastolle ja mukaan tuli Paramoren Riot albumi, Herra ylppö & ihmiset - Pojat ei tanssi sekä Sex Pistolsin Never mind the bollocks, here's the sex pistols albumin. Hyvää paskaa ! Siitä mieleeni juolahti että voisin pelata vähäse red alert kolmosta aikani kuluks ja syödä vähä lisää, äiti oli tehny hyvää spagettia !


-Your rock'n'roll child

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti