maanantai 21. marraskuuta 2011

Plans..

 Jau ! Long time no see.. taas. Tänään perehdyn tulevaisuuden suunitelmiini, tämä ei ole uusi versio aikaisemmin tekemästäni I have a dream postauksesta eli en perehdy haaveisiini. Kuten taidatte tietää asun nyt Kaustisella musiikkilukion asuntolalla. Kaustinen on kiva paikka, sitä en kiellä. Mutta vähän silti tuntuu ettei tämä oo mun paikka. Sekä siihen antaa oman painonsa muutkin tekijät, en nää tyttöystävää niin paljon kun haluaisin. Tahdon jatkaa jääkiekkoa. Ja onhan noita !

 Oon miettiny hiukan että opiskelen kuitenki ekan vuoden täällä musiikkilukiossa ja kesällä ehkä muuttaisin takaisin kotiin Kauhavalle, ja vaihtoehtoja tähän on kaksi; jään Kauhavalle kakkos vuodeks ja kolmanneks meen Seinäjoelle taikka sitte muutan heti kesän jälkee Seinäjoelle jota pidän viisaimpana vaihtoehtona. Saisin uusia kavereita sieltä, sillai ku ei tuonne Kauhavalle kovinkaan paljoa kiinnosta jäädä.

 Olenko miettinyt mitä teen lukion jälkeen ? Olen. Mutta arvatenki mulla ei satu olemaan mitää järkevää suunnitelmaa tulevaisuuden varalle. En tiedä miks haluan tulla, ei oo oikeestaa mitään haaveammattia muutakuin muusikko. Miettiny toki oon, olis varmaa iha nice olla ala-asteen luokan opettaja, poliisi, palomies tai vastaava. En oikee saa selkoa ajatuksistani vielä. Mutta siksi lukio onki niin mahtava paikka että mulla on kolme vuotta aikaa miettiä mitä tahdon tehdä. Luultavasti kuitenki lukion loputtua koitan hakkia töitä jostakin jonka jälkeen armeijan suoritan pois alta sitten alan vasta opiskelemaan uudestaan jos alan !

 Hmph.. olipas harvinaisen turha postaus. Mutta ainaki teille jotka lukee tätä niin on jotain luettavaa. Vähän jääny taas tämä kirjoittelu muun ohessa (laiskottelun ja kitaran soiton) varjoon. Mutta jees meikä kuittaa ! Näkemisiin

-Your rock'n'roll child !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti