torstai 27. lokakuuta 2011

All sings point to lauderdale

 Jau hermannit ! Huomenna on kaustisen musiikkilukiolla taiteiden yö taphtumaa joten kannattaa hinata ruhot tänne ! Kello kahdeksan on Pin-Up Bloodin kahden biisin veto joten kannattaa tulla tsiigaa jos kiinnostaa ja on mahdollisuudet !

 No mutta mitäs minä ? Iha mainiota, tein tossa eilee uuden bannerin joka on aika paska mutta parempi ku entinen. Kaustisella kun oon niin tuli lopetettua musiikin teoriat, en tajunnu mitää. Joten opiskelen itsenäisesti alusta alkaen. Yritän ainakin.. Aika turha viikko muuten ollu tähän asti koulussa. Tuntuu etten oo perkele oppinu mitään mielenkiintoista tai tärkeää, tai ylipäätään mitään. Kaikki menee ohitte ja sitte mietin mistä vitusta puhuttiin, masennun että tulipa taas tuhlattua aikaani uskonnon kaksoistunnilla :D.

 Oon löytäny bändin pitkästä aikaa mitä on kiva kuunnella vaihtelun vuoksi ku oon kyllästyny kuuntelemaan samoja biisejä koko ajan. Bändi on A day to remember, oon kyllä tiedostanu bändin olemassa olon pitkän aikaa mutta en oo tutustunu. Nyt sitte pari päivää sitte päätin kuunnella muutaman biisin niin innostuin. Hyvää paskaa ! Musiikista mieleeni tulikin että ruotsalainen Hardcore superstar tulee 15.12 rytmikorjaamolle ! Sinne siis Tiian ja mun tie vie silloin. Ei siitä kauaa ollu ku Tiian kanssa haaveiltii että tulispa se suomeen niin pariviikkoa niin kaveri pistää linkkiä rytmiksen sivuille :).
 
 Mutta silti vaikka viikko on ollu täynnä aika paljon turhaa paskaa niin silti aika onnistunu :D Ja eihän viikko oikeestaa oo lopus vielä ! Huomenna taiteiden yö, sitten viikonloppu Tiian kanssa urheillessa(öhmm...) ! Tulee olemaan hyvä viikko !

- Your rock'n'roll child


P.S.
 Ainiin ! TSP voitti Lukon 3-1 !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti