sunnuntai 4. joulukuuta 2011

City Boy Blues

 Terve ! Tänään  on ollu aika rento päivä. Oon nyt koko viikonlopun ollut Tiian luona, ollaan oltu kaupungilla pariin otteeseen kiertelemässä kauppojen tarjontaa. Ostin sellasen kivan mustan pipon josta oon jo hetken haaveillu. Makso h&m:llä viitisen euroa. Ei paha ollenkaan. Oon kopioinu mun tietokoneelle kuusi mötley crüen levyä Tiialta. Saa kuunnella kunnon musiikkia ettei tarvi youtubeen mennä. Facebook vittuilee meikäläiselle, ei anna lisätä mun uutta kuvaa. Perkele. Äiti oli kierrelly kirppiksiä ja oli ostanu meikälle parilla eurolla iha siistin kauluspaidan, sellase puna-musta värisen. Diggaan ! Taitaa mennä mennä laiskotellessa tämä päivä loppuun saakka. Tiedossa on myös leffa nimeltä Liisa ihmemaassa jota tähdittää yks lempinäyttelijäni Johnny Depp. Raatoilua ja lisää raatoilua.


 TROLOLOO siinä pipo ja paita ja nyt päikkäreille tsau !

-Penis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti