sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Sleep don't visit

 Hellurei rakkaat lukijani ja muut ! Olen taas kaustisella viikonlopun jälkeen. Oon löytänyt muutaman uuden mahtavan biisin joita kuuntelen hulluna. Tiian kanssa menee hyvin, kaikki on suht kohdillaan. Ensi viikolla torstaina katsomaan rytmikorjaamolle Hardcore Superstaria ! En malta odottaa myöskään kesäkuuta, sillä silloin menen Tiian kanssa helsinkiin katsomaan Mötley Crüeta ! Niin ja meen yhdessä Tiian kanssa katsomaan tuota HCSS myöskin ! Mahtava olo !

 Tullessani kämpille, tuli aiva vitun luja nälkä. Ja muistin kotipitsan mahtavan tarjouksen opera special pitsasta joten kengät jalkaan ja takki päälle ja kohti Nestettä. Siellä sisälle tullessani, ilmeeni, kun tajusin että sisällä on viisi täyttä bussilastillista varusmiehiä. Voi vittu ! Noh, ei voinu muutaku odottaa kiltisti ja olla kärsivällinen. Pitsan sain reilun vartin odotuksen jälkeen. Siitä sitten kämpille hyvin mielin, katsoin muutaman jakson Kumman kaa sarjaa, ja nautiskelin. Ja jos jotain kiinnostaa, mun musiikillisia näyttöjä voi seurata TÄSTÄ. Siellä on mun tekemiä kitara covereita kaikista biiseistä mitä huvittaa soitella. Eipä mulla muuta, pitäkää ihmiset hauskaa ! Meikä häippäisee !

-Your rockn'roll child

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti