perjantai 1. kesäkuuta 2012

Valivali

 Oon saanut valituksia joistakin mun postauksista niiden sisällön vuoksi. Jos jollain on joku ongelma mua,  tai mun blogia vastaan, mä en pakota teitä lukemaan näitä juttuja mitä kirjoittelen. Ja mä edustan mun OMIA mielipiteitä täällä, en kenenkään muun. Ja mä saan kirjoittaa täällä mitä tahdon kunhan en loukkaa muita ja jos oon loukannu jotain, oon pahoillani ja pyydän heitä ottamaan yhteyttä muhun henk.koht niin hoidetaan asia pois alta. Muuten mua ei kiinnosta vittuakaan mitä muut ajattelee mun kirjoituksista.


2 kommenttia:

  1. öö..... En tajua edes mistä kukaa muka ois voinu loukkaantuu sun blogissa? :o
    Jaa. No, kyl aina joku näemmä keksii jotai valitettavaa :D

    VastaaPoista
  2. En tajuu minäkää, miten joku vois loukkaantuu sun blogista :o

    VastaaPoista