torstai 14. kesäkuuta 2012

 Jelöy ! Taas hetki viime kirjoittelusta. Tässä välissä käväsin helsingissä katsomassa vähäsen Mötley Crüeta, HCSS ja Crashdïetii :) Hyvä oli keikka, paras ja energisin oli varmaa HCSS :) . Tiian kans kierreltii kaupungillakin joka päivä ja yks päivä sitte iski tylsyys ja ajettii ympäri helsinkiä ratikalla 1,5 tuntia :D Löyty mukaan zarasta yks paita ja ninjasta yks ristikoru. Meikäläinen on tekopyhä, oikee vitun pakana ja sitte käytän jeesus ristiä :DDD No vittuuks väliä jos se on siisti musta :) Kuvia mulla ei oo keikasta eikä mistää muustakaan ku viisaana kaverina unohdin kameran kotiin. Perkele.

 Nyt on alkanu meikällä työtki. Oon tekemäs sänkyjä :D Raskasta duunia mutta siitä saa rahaa. Ja maailman paras tyänantaja ja valvoja. Isä. Hiuka kaveri rankasee mua ja mun veljee :D Koko aja silmän alla :D Mutta pakko saada rahaa, lontoon reissukin peruuntuu ja se vaihtuu Berliinin reissuun pelkästää mun keikkojen takia. Elikkäs jos jotain kiinnostaa, Pin-Up Bloodia voi nähdä 5.7 Härmän Onnelassa ja 6.7 Kortesjärven suvirockissa. Sekä 12.7 Kaustisen Folkmusic festarilla. Ja siitä mieleeni juolahti, tarvitsemme apuanne, menkää äänestämään meitä Aukusti festarille TÄSTÄ ! Jokainen ääni on tärkeä :)

1 kommentti:

  1. sul on kiva blogi :) olin ihan unohtanu et luen tämmöstäkin blogii ku viime postauksestas on aikaa :)

    http://theartofsleepingvilma.blogspot.fi/

    VastaaPoista