keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Wazzup !

Morjee ! Ajattelin vetää tähän tavanomaiset 30. asiaa minusta, niin saatte ''tutustua'' minuun hiukan. : )

1. asun kauhavalla ja mielipiteeni kaupungista on että se on pieni käpykylä jossa menee viimeisetkin mielenterveyden rippeet. : ))
2. minulla on 4 veljeä ja 1 sisko ja ne on parempia ku kenenkään muun ihmisen sisarukset oletettavasti ;)
3. olen aika lyhyt pinnainen enkä tykkää siitä kun minulle nässytetään kuinka pitäisi tehdä vaan tykkään tehdä asiat omalla tavallani.
4. puhun etelä-pohjanmaan murretta ja pyydänkin siitä anteeksi.
5. olen harrastanut kartingia 8 vuotta
6. minulla on maailman paras tyttöystävä ! tsekatkaa : www.tiiamariann.blogspot.com
7. omistanvihreänsiniset silmät.
8. venytän kumpiakin korvan lehtiäni !
9. myöskin haaveilen lävistyksestä huuleen mutta pelottaa : (
10. oon murtanu myös harvinaisen monta luutani
11. joista viimeisin on häntäluu
12. kitaran soitto on intohimoni, jos oon päivänkin soittamatta niin saan vieroitus oireita ja alan soittamaan ilmakitaraa : D
13. myös välillä oon koneella aaaivaaan liian pitkään, vaikka ei olis mitään tekemistäkään. siksi myös varmaankin se on osasyy miks alan bloggaa. :)
14. olen aivopesty rokkari, isoveljeni soittivat rokkia mulle pienestä pitäen. kiitokset veljille siitä !
15. menen nytkin katsomaan 14.11. helsinkiin katsomaan bullet for my valentine ja escape the fatea ja olen todella innoissani
16. olin nyt 2010 provinssissa katsomassa myös b4mv, stam1naa ja rammsteinia.
17. oma henkilökohtainen mielipide on että stam1na on paras bändi joka laulaa suomeksi
18. en ole kovin hyvä koulussa mutta koetan parantaa numeroita jotta pääsen jatkokoulutukseen kaustisten musiikkilukioon !
19. mulla on derbi
20. ja tykkään myös kaikesta moottoriurheilusta. koska 6v. asti on kartingia tullut harrastettua ! vauhtia ei ole koskaan tarpeeksi.
21. en polta ! josta olen todella ylpeä
22. tykkään shoppailla, ja uskon että silloin tällöin tännekkin lisään ostoksiani
23. myöskin kavereiden kanssa hengailu ja bilettäminen kuuluu terveisiin elämäntapoihini
24. olen kokisholisti
25. olen myös entinen skeittari
26. mutta vaihdoin lasketteluun ja meillä on himoksella mökki. ja en ole normi pujottelu pelle vaan iha pesunkestävä newschoolari<3
27. elämä on laiffii
28. tahdon tatuointeja ja ensi vuonna otan ensimmäiseni !: )
29. myöskin olis kiva päästä ulkomaille
30. en voi sietää kanttarellikeittoa.

1 kommentti: