maanantai 22. marraskuuta 2010

Konsta, oletko menettänyt viimeisetkin järkesi ?

 Otsikkona ihana kohteliaisuus minkä sain rakkaalta luokanvalvojaltani. Kits...... Olen otettu. Ja kyllä vain mitäs tänään oon tehny, no aamulla heräsin 7 maissa ja siitä aamupalaa syömään ja hampaiden pesulle. Niin ja joo hampaiden pesusta tuli mieleen ku lauantaina mentii tiian kanssa pesee hampaat, se oli kivaa. Kummatki nauro vaa, syystä jota kukaan ei tiedä. Kiinnosti ? [x]. Siivosin huoneeni koulusta tultuani, koulussa ei tapahtunu mitään mainitsemisen arvoista. Paitsi että sekosin, koska meidän luokan samuli osaa tehdä sellasen YLI VITTUMAISEN ultraäänen. Moni tietää varmasti sen puhelimen piip äänen, ei siis viestiääni vaa se jolla saa ihmisen sekoamaan täysin jos sitä soittaa enemmän ku 5sekunttia. Noh, samuli oppi tämän ihanan taidon vissiin 2 viikkoa sitten, ja oon nyt koittanu sietää sitä, viime viikolla sain ekan raivarin, ja tänään toisen. Se raiskaa mun aivot. Menee hermo. Enkä mä viitti tappaakkaa sitä ku se on mu kaveri mutta PERKELE ! Jeah, mutta siis tosiaan siivosin huoneen ja tää on iha hyväs kunnos nytte. On ikävä tiiaa, onneks pääsee huomenaa sinne ! : )
Röck'n'röll !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti