sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Uskonta

 Ja jälleen postaus. Jeba, mulla on huomenna uskonnon koe. Mua ei todellakaan kiinnosta kyseinen paska. Entä jos en usko jumalaan, olen ateisti. Miksi minulle pitää syöttää moista paskaa. Miksi valtion päättäjät luulevat että minua kiinnostaa vittuakaan ''lestadiolainen vai körtti ? Luterilaisuuden monet kasvot ''. Mitä jos sanoisin opettajalleni että mun uskontoni kieltää kristinuskon. Olen saatanan palvoja. Se vanha rupsukka akka varmaan alkais manaamaan mua sillä sekunnilla ja huutamaan että saatanan on poistuttava sielustani. Todella. Tahdon siis tarkentaa vielä etten ole saatanan palvoja, vaan ateisti. Anyway pakko tätä shittiä on lukea, että pääsen päämäärääni. Kaustisten musiikkilukioon. Way to go. En jaksa stressata kumminkaan tästä kokeesta. Hyvin se kai menee, toivottavasti ! Osaan mä jonku verran että saisin 7-8 kyseisestä kokeesta.
 Huomenna suunnitelmissa laatuaikaa rakkaan tyttöystävän kanssa. Ajateltii tilata kummallekki sellaset harmaat t-paidat. Mulle tulee siihe keskelle badmanin kuva ja sen kuvan yläpuolella lukee batman ja tiialle samanlainen mutta vaan batgirl. Love this girl, mahtavuutta! See u tomorrow, röck'nröll !!

4 kommenttia:

  1. mies hei, jos oisit ateisti, et olis valinnu uskontoa koulus ;)

    VastaaPoista
  2. ida, en voi päättä opiskelenko sitä ? meillä ei ole kysestä vaihtoehtoa haluanko/en halua lukea uskontoa. olisikin..

    VastaaPoista