keskiviikko 19. tammikuuta 2011

The damage has been done

  Mielenkiintoista, mun kone on herännyt henkiin ! Ajattelin että voisin koittaa tota mun läppäriä että toimiiko se vai onko se paskana. Koska ongelma oli ollut että se yhtäkkiä ei jostain syystä x ei päästäny mua mun käyttäjälle. Ja näin kävi about 10 kertaa 1,5kk aikana. No nyt koitin taas ja tadaa ! Toimii kuin junan vessa ! Loistavaa, epäilen myös mun mielenterveyttäni.. Mulla iski siivousvimma, uskokaa tai älkää. Varmaan parempi muiden turvallisuuden tähden että en mene huomenna kouluun. Muutenkin olis aiva yli vittumainen päivä. Ensin ruotsia (<33333) opoa (<33333) matikka (<69) enkku (<33333) äikkä (<3333333) ja lopuksi maantietoa joka ei oo niin paha. Mutta joo tää on sellane joka jakson pakollinen natsipäivä. Kaikki vittumaisimmat opettajat ja tunnit samassa paketissa. Ei voi muutakuin purra hammasta, josta tulikin mieleen että hammasta vihloo vitusti, onneks on ens keskiviikkona hammaslääkäri vaikka vihaanki sitä mutta saa porata tän meikän reijän etten kuole !

  Tralalaa ! Laskeskelin huimia massejani joita oon keränny marraskuun alusta asti, olen saanut säästettyä 340euroa ! Miettikää, sehä on iha vitu hyvin rahaa ! Ja pienessä ajassa. Kohta saan kitarani ! Tuntuu oikeasti että mulle ei kans mikään riitä, kuten muutama merkintä sitten kerroinkin että sain Marshallin nupin, aloin miettimään että olis kiva sellainen 6 kanavainen täys putki jonka hinta t-kaupassa on 1444 euroa... TAHDON SEN ! Koitin kyseistä nuppia seinäjoella topsaundissa. normaalisti en kusisi edes kyseiseen liikkeeseen päin koska he kiskovat jopa plektroista mutta menin sinne sen vuoksi koska siellä on vitusti marsuja, sekä gibsoneita ja epiphoneja. Joten nielin ylpeyteni ja pidätin hengitystä ja astuin sisään. Ja siellä koitin kyseistä vahvistinta ja voi apua meinasin kastella housuun kun Gibsonin AWH custop lespauli oli kädessä ja melkeen 1,5tontun marsu huutaa ja itkee mitä mahtavinta sooloa ! Mutta sitte kävi käsky että mennää jo. Ja kyyneleet valuen astuin liikkeestä ulos. Ja koska topsaundi kiskoo, sanon marsun nupin hinnan, t-kauppa 1444e - topsound 2500e. IHAN NORMI t-kauppa gibson lp custom 2800e - topsound 3400e ! JUMALAUTA, ONKO NIILLÄ MITÄÄN SELKÄRANKAA.

  Josta tulikin mieleeni, onko VRllä enää selkärankaa ?! Kaikki varmasti tietävät ja ovat vittuuntuneita VRn myöhästelyistä. Koska ne on ajoissa, koska 5-10 min myöhässä, koska tunnin ja koska kaksi ! Itse aktiivisena VRn palveluja käyttäjänä olen huomannut sen että useimmat 80% konnareista on kusipäitä. Se että konnarit on kusipäitä ja aikataulut kusee ja ravintolavaunussa puolilitraa vettä maksaa 2 euroa niin nämä selkärangattomat nilkit ovat keksineet uuden tavan piristää ja tyydyttää meitä (minua) vakio asiakkaita. He nostivat lipun hintoja 1,1,2011 asti. No korotus ei oo kuin 10senttiä mutta silti ! Kuinka ne kehtaa ! Perkeleen nilkit. Joo VR kusee. Jos joku on samaa mieltä kanssani tykätkää niin saatanasti ja raiskatkaa tässä alapuolella olevaa nappulaa ! Pienet sille ja tässä VRlle omistettu osuva kappale ! Kuunnelkaa
Ismo Leikola - Pendolino

- Pissed off Rock'n'Roll Child

1 kommentti:

  1. Itsekin myös aktiivisena VRn palvelujen käyttäjänä en yhtää tykkää. Siitä hyvästä että junat on aina myöhäs niin pitää vielä nostaa hintoja ;E Mur. Ehkä mä kestän vielä syksyyn asti, sen jälkeen ei enää tartte :L

    VastaaPoista