maanantai 10. tammikuuta 2011

Massacre

  Yauu ! Se on terve mieheen jälleen pitkästä aikaan, tauko johtunee siitä että olin isällä. Joka käytännössä tarkoittaa sitä että ei koneella viikkoon koska kone on paskana, ja nyt oon sitte mamman luona ja täällä kone toimii kuin unelma, ihanaa ! Oon kärsiny koko perkeleen viimeviikon sellasista vieroitusoireista että apua. Kaiken näköistä on tapahtunut, olin tiialla yötä ja jossain ihme bileissä jossa soitti loistava seinäjokelainen yhtye nimeltä Dimension ! Loistavaa settiä ! Sekä oon saanu mun Les Paulin valmiiks josta tuliki Les Pano, koska kyseisessä kitarassa koko kitara on täynnä alastomia naisia, meikä diggaa !

  Myös bändissämme on tapahtunut kummia, Hermanni erosi (jes). Ja etsimme uutta rumpalia, eräs on jo ensi viikolla tulossa tesmailemaan meinikiä. En malta odottaa. Jahka päästään keikkailemaan uuden setin kanssa ja päästäisiin studiolle tekemään ensimmäinen EP. Blood Blood Blood nimeä luultavasti kyseinen lätty kantaa. Biisi valinnat ovat kuitenki vielä kesken ja uusia biisejä tulee koko ajan lisää ! Tänään menen kaverin luokse jammailemaan. Ja otan Les Panon neitsyyden raa'asti kovalla hevi soitolla ! Huomenna kaustiselle katseleen musiikkilukiota, joka tarkoittaa: ei koulua ! Loistavaa, ja sieltä tiialle. Loistavaa ! Mahtavuutta !
 
  Torstaina himokselle tiian, juhon isän ja äitipuolen kanssa laskettelemaan joka tietää lots of fun with my dearling ! Laskettelua, takkatulta, ruokaa ja muita aktiviteettejä. Ajattelin ja mietiskelin tosissani että voisin aloittaa pienen oman sooloprojektin. Poiketen Pin-Up Bloodin musiikista ajattelin tehdä omia biisejä ja nauhoitella niitä itselleni, miksei muillekkin, ehkä voisin julkaista demon esimerkiksi netissä . Itse on kyllä ajatellut laulaa viisuakaan, vaan ottaisin lupaavia laulajia vierailemaan ! Tosin tämä olisi vain sivuprojekti jota harjoitan vain silloin jos ja kun on aikaa. Pin-Up Blood on ykkönen mulle.  Mutta nyt ajattelin kuunnella rokkenrollia vitun kovaa että toinenkin tärykalvo puhkeaa (vasen on jo puhjennut).

 -God bless the children of the beast.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti