perjantai 21. tammikuuta 2011

Soothsayer

  Oon ihan inlove yllä olevaan kappaleeseen joka on legendaarisen herra ''Buckethead''in kappale. Sellaiset 9min kestävä kappale. Instumenttaali mutta täynnä loistavaa fiilistä, sellainen biisi jos kuuntelisin ton ennen nukkumaan menoa niin kyllä uni irtoaisi varmasti ! Onko tyylikkäämpää kitaristia olemassakaan ?





  Panisin ! Ja tuo kitara on kyl niin mehevä, ainaki mun mielestä. Noilla killswitch katkaisimilla olis vitun härski soittaa ja pistää menemään ! Mutta on kuitenkin liian kallis skitta meikäläiselle, ja periaattees en tahtoisi matkia et moi mä tahdon bucketheadin signature kitaran koska se on vitun paras kitaristi ! Ei pahalla topias, slash on vitun jees ! Mutta joo ehkä ymmärrätte mitä tarkoitan. Mutta jeba jea, olenko maininnut että joukkueessani pelaa yksi maailman suurimmista kusipäistä ? Oli niin lähellä ettei tullu turpakeikka henkilölle x. En tahdo kovistella että jee hakkaan jonku uu oon k5. Mutta asia lähti siitä että tein maalin ja tämä kyseinen jätkä tuli ja taklas mua kyynerpäällä suoraan heduun, ja koska se ei ollut ensimmäinen kerta. Nousin pystyyn ja niistin sitä muutaman kerran sellasella 1/4 voimalla päähän ja voimasanoja käyttäen kysyin mikä herran aikomus oli taas. Koska tää jätkä ei ainoastaa sikaile vastustajille pelis, vaan myös omille pelaajille treeneis. Haukkuu muut vaikka on ite täys paska ja vittuilee mulle, ja muille jätkille sekä coutsille. Se on taklannu mua 2 kertaa nytten päähän tahallaan VAIN JA AINOASTAAN SATUTTAAKSEEN. Ja huitaisi mun pikkuveljen jaloille niin lujaa että hyvä et kävellä pystyy. Ilmoitin sille pukukopissa että kerrankin ketä tahansa, mua tai ketään muuta jätkää joukkueessa, se tulee vetää kyynerpäällä tai taklaa kädet pystys tai huitaisee jonku akillesjänteen poikki niin mä en hakkaa sitä jäällä vaan jään ulkopuolella. Se melkeen itki... :DDDD oon paha.

 - Your rock'n'roll child

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti