sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Don't care'bout your bad behaviour

 Jeesus tulee ! - ei vaiskaan, mitäs teille ? Mulle kuuluu hyvää, Kaustisen musiikkilukio järjesti mulle yllätyksen että netti toimii ! Jumatsuikka, oon onnessani. Ei tarvi enää rampata koululla että pääsee tsiigaa fb profiilin ! Tämä voi myös kenties tarkoittaa sitä että postailen useammin. Ehkä, mutta syysloman tapahtumiin voisin siirtyä ilman tämän enempää paskanjauhantaa.

 Siitä lähdetään että olin koko syysloman Tiian kanssa. Ja huhhuh oli rentouttavaa kun sai olla Tiian kans mielinmäärin eikä tarvinnu heti lähtee takas kämpille. Oltii siinä eka viikonloppu iha meillä ja palloiltiin, sunnuntaina mentii seinäjoelle Tiian luokse ja maanantaina lähdettii ajaa kohti jyväskylää Tiian tädin luokse. Aika meni mukavaa tahtia, ei liian nopeeta eikä hitaasti. Kirpparille tuli käytyä, pelejä pelattua, kävin kattoo Tiian veljen Tatun ja niiden serkun Juhon kans kattoo hippoksella Jyp-Jokerit matsi, vaikka kyseises matsis ei ollu mitää kiinnostavaa mulle muutaku se että tahdoin nähdä narrien häviävän. Ja ne hävis, teki hyvää sielulleni. Koska minä olen henkeen ja vereen TPS fani ja henkeen ja vereen narrien vihaaja niin se oli nautinto. Sitte keskiviikkona lähdettii takasi seinäjoelle. Oltii yö siellä ja torstai illalla kauhavalle ja vietettii taas yks päivä meillä sitte lähdettii Tiian kans yksiksee perjantaina mökille Lappajärvelle. Saunottii, katottii tv ja muuta jänskää. Hiiriäki tuli nähtyä perkele jonka takia piti valvoa kello 6 asti ettei ne tuu sänkyy. Mahtavuutta. Tehtii veilä vitun paskoja vohveleita siihe päälle ja sitte tultii kotii ja tämä päivä meni vain palloillessa jälleen ja piti saattaa Tiia asemalle :(.

 Nyt siis täällä kämpillä ja huomenna loppuu syysloma ja taas takaisin harmaaseen arkeen paluu !

- Your rockn'roll child

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti