torstai 6. lokakuuta 2011

Trololoo !

 Herranjumala ! Tää on niin väärin ku mulla on oikeesti ollu lukijoitaki joskus ja mä näin laiminlyön niitä. Ja taas menny sellaset reilut kuukaus viime päivityksestä. SORI ! No tekosyynä voin käyttää tietty tätä että kolmeen viikkoon ei oo netti täällä meidä asuntoiloilla toiminu joten sen pikkiin voin laittaa ja sen takia oonkin nyt koululla tekemässä tätä.
 Kaustinen on osoittautunu jännäks paikaks. Oon todella tyytyväinen ollu kouluun ja uusiin kavereihin ! Edelleen se pitkä miinus tulee etten saa olla Tiian luona muutaku viikonloppuisin. Argh ! Mun koulun käynti ei oo alkanu kovinkaan voittoisasti. Nyt on meneillään koeviikko ja mulla on ollut tänään englannin koe, maanantaina oli maantieto josta tuli huikea arvosana kuusi. Tiistaina oli fysiikka ja siitä neljä puoli. Hups. Huomenna on psykologian koetus vielä edessä. Huhhuh. Viikonloppu on tulossa ja tiedossa on viihdyttävä lepotauko koulusta. Med Tiia ofsorsa ! Eroottisia hierontoja ja coca-colaa. Ei teille enempää tietoa ;)
 Jos eräs henkilö lukee tän niin hyvä, mutta ihan muillekkin tiedoksi yksi asia jota en voi sietää on mun yksityisyyden loukkaaminen. Kuten nyt mun kuvia on eräs idiootti lisäillyt blogiinsa josta en tykkää ollenkaan. Raivostuin, mä en suutu jos multa kysytään lupa niihin tai jos se on mun kaveri joka laittaa musta kuvan ja jos se on musta hyvällämaulla ja hyvä kuva muutenki. Mutta sitten ku tälläiset vitun trollit rupee laittaa mun naamaa blogiinsa ilman mun lupaa mua alkaa vituttamaan suuresti. Perkules !

 Loppuun lisään että kun oon huomannut että en pidä lupauksiani tän blogin suhteen niin en lupaa nyt mitää uusia julkaisuja, niitä tulee kun tulee jos muistan ja jaksan. :) Mutta yritys on kova ainakin !

- Your rock'n'roll child !

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hmm, muotoilen uudestaan:

    .. Tuskin ja toivottavasti et ainakaa mua tarkota, nimittäi itsehän en oo susta kuvaakaa julkassu ainakaan vuoteen. :P

    VastaaPoista
  3. Joo ei tää susta oo, dont worry iha toisesta :)

    VastaaPoista