sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Around us

Tervehdys ! Sattuipa eileen taas hassusti kun minä olin yksin kaljojen kanssa, ilman seuraa. Sitten sain seuraa, sitten join, sitten olin puhumassa norjaa vessanpöntölle, sitten join lisää, sitten menin nukkumaan. JA EI OLE KRAPULAA ! Ah rakastan itsessäni tätä piirrettä, muhun iskee krapula varmaan kerran kymmenessä tapauksessa. Ihan hyvät kertoimet ja ne kelpaa mulle ! Ilta oli vitun jeba, katteltiin kavereiden kans Rammsteinin live-dvd:tä. Ja juotiin olutta toki. Hupaisa ilta oli kyllä ! 

  Perjantaina oli keikka tosiaan siellä Pietarsaaressa ja se meni ihan jees. Oli tosi pieni lava ja aika pieni mesta joten oli ongelmia saada äänenvoimakkuuksia balanssiin ilman että yleisöllä ei mennyt korvat. Mutta ainakin monilla näytti olevan hauskaa ja se tarkoittaa sitä että meidän työmme oli onnistunut ! Kuvia en ottanut, olisin ottanut mutta ylläri mulla loppu akku kamerasta kun päästii paikalle ! Tänään ollut aika turha päivä tähän asti, oon ollut vaan koneella ja kuunnellu musiikkia. Huomenna pitäis mennä töihin viikoks kun muut nauttii hiihtolomastaan täällä päin. Mutta rahaa on jostain pakko saada ! 


-Eemeli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti