keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Guest of the Government

Päivää pöytään ! Pääsin vihdoin koulusta vähä aikaa sitten ja voi herrajumala ei oo pitkiin aikoihin ollut noin raastavaa koulupäivää ! :D Mulla on tullu käytyä tätä koulu nyt vähän juosten kusten ja mulla on iha perkeleesti kustuja kursseja ja rästitehtäviä. Tänään piti häsläillä niiden parissa ja tuumailla milloin ja miten suoritan kesken jääneet tai hylätyt kurssit. Saa nähdä tuleeko musta ylioppilasta koskaan..? TOSIAAN, siitä mieleeni juolahti. Oon tosiaan Kauhavan lukiossa, muutin kotiin takasin Kaselta. Oon katunu nyt sitä tosi paljon mutta tuskin vaihdankaan takaisin Kaustiselle vaikka mieli tekis, tai kukapa tietää mitä mä saan jälleen päähäni ! 

  Oon suunnitellu meidän bändin laulajan Tuomaksen kanssa suuria sotasuunnitelmia tulevaisuutta silmällä pitäen. Kun täytän elokuussa 18, me mennään Dubliniin. Oon niin perkeleen kauan halunnu mennä Irlantiin ! Ja nyt en pysy housuissani ollenkaan että pääsen sinne ! Kuten sanotaan: '' On olemassa vain kahdenlaisia ihmisiä, irlantilaisia ja muut jotka toivovat olevansa irlantilaisia ''. Valitettavasti kuulun tuohon viimeisempään kategoriaan ! Se fiilis kun päästään lähtemään Helsingistä, eka pysäkki Frankfurtissa ja napata odotellessa muutama saksanpojan huurteinen ja sitten nokka kohti Dublinia ja hotellihuoneen tsekkauksen jälkeen ottamaan johonki läheiseen pubiin Guinessit ! Kuola valuu suusta jo ajatellessa..

  Tän päivän suunnitelmat rajoittuvatki luultavasti vaan tyhjän päiväiseen perseilyyn. Ehkä voisin vilkaista koulukirjojakin mitä 98% todennäköisyydellä en tule tekevän. Mutta se on varmaan hyvä että se on jo ajatuksen asteikolla tämä mun opiskelu, right ? Mutta jos vaikka katselis jotai hikistä leffaa, söis jonku verran jotai mättöä ja ottais päikkärit Pink Floydin soidessa. Taitaapi haiskahtaa suunnitelmalta, päivän jatkot kaikille ! (:


-Esko mörkö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti