maanantai 13. joulukuuta 2010

Day out.

  Yo fellows ! Meininki on se että seinäjoella aamu 9 maissa keskussairaalaan silmiä tarkistamaan ku oikea silmä vähä heitti sen tällin jälkeen, eli ei oo tarvinny mennä kouluun. Nojoo eihä siin ollu onneks mitää erikoista. Se vaan luultavasti on tärähtäny niin lujaa että se on vähä sekasi, silmä. Tai jotain...? Mutta jees kaikki on kunnossa. Toistaiseksi.
  Tuossa keskustelin mamman kans eilee että meikäläinen saa jotain 50euron edestä jouluks. Ja tässä oon kyyläilly vähän vaatteita :). Silmääni tarttui ensimmäisenä Mötikän paita. Ja myöskin Jack Danielsin paita.

  Ostoksen kokonais hinnaksi tais tulla joku 45 jotakin, eli jeah ! Luultavasti joulupukki tuo meikäläisen konttii tälläset aarteet. Toivottavasti sukulaiset muistaisivat minua suurella rahasummalla, jotta kitara säästöni karttuisi. Possussa lepää ruhtinaalliset 130,15euroa. Joo no, onhan siihen loppusummaan vielä pitkä matka mutta sitä odotellessa. Ei mulla oo kiire.   + muuten että oon nyt isän työpaikalla, tietokoneella siis kuten huomaatte. Pällistelen ihmisiä facebookissa ja surffailen ympäri tätä huikean suurta nettiä ympäri. Jos löytäisin jotain mielenkiintoista luettavaa. Ehkä wikipedia auttaa mua. Voisin sivistää itseäni lukemalla jostain sarjamurhaajista. Taikka jostain taruolennoista. Ne on loppujenlopuks aika jännää luettavaa mihin ihmiset on joskus(miksei vieläkin) uskonut. Joo loknessin hirviö tulee ja tappaa kaikki :). Todellakin hämmentävää. Kävin syömässä myös ukon kans kebabbiii ku tultii sairaalasta, ei ollu hirvee nälkä mutta ku kerta tarjotaan ilmaset kebabit nii meikä ei kieltäydy. Chilli meininki. Ikävä kitaraa, tahdon soittaa. Tahdon mennä lavalle. Rokata kaikki kumoon. Siitä mileenkinkin, koskahan on seuraava keikka. Tuomas soitti mulle puoli 1 eileen että meillä on keikka jossain klubilla, en muista missä klubilla, tai missä kaupungissa. Olin pimennossa ja hämärän rajamailla. Mutta jees näillä mennään ja kirjoittelemisiin !

 - Your rock'n'roll child

2 kommenttia: