lauantai 25. joulukuuta 2010

One more time !

  Wau ! Huomasin vasta äskettäin että recklessil on tällänenkin biisi ! Tää on loistava, kuunnelkaa: Reckless Love - One More Time . Aivan mahtavaa, oikee hyvä mieli tulee. Niin sanottuja hyvänmielen biisejä ! Kyllä, mahtavuutta. Oon ihan fiiliksis täällä ! Muutama sana joulusta, tai oikeastaan joululahjoista. Sain tiialta sellasia nahka käsi juttuja, rakastan niitä ! Rahaa sain yllättävän paljon, 130euroa :oo. Kaikki meni suoraan säästöpossuun jossa rahat, mitä säästän uuteen kitaraan ! Tai ehkä kitaroihin, koska näin kokkolan musiikkiliikkees helvetin hienon fenderin kitaran ja kauppias antoi hyvän tarjouksen ! Taas tää lähtee käsistä, ensin ajattelen ostaa ihan ok lespan, sitten haluunki paremman. Ostan kalleimman ephiponen mallin ja nyt oon ostamas jo toista fenderin american cutomia XD. Mutta se on pakko saada !!! Eihä se olis ku seitsemäs kitara jos ostan sen :DD ! No tää on taas niin tätä, mutta siinä on seimor ducanit<333. Ihanaa, mutta siis sain muutakin kuin rahaa, muutamia paitoja joista isoveljeni ostama paita on iha helmi, täs on auto, nainen, joku sarjis juttu kitara ja kaikkee mahdollista siistii ! Sain lapaset<3 Ja uuden säästöpossun jonka kyljes lukee girl<3. Sitten sain anopilta salaatin kastiketta : DDD, naamarasvoja ja suklaata, ja sormettomat hanskat ! Oujee ! Sitten kalsarit, bokserit, sukkia. Kaikkea tarpeellista. Ei jäänyt mitään mitä en olis halunnut paitsi yks asia ! Äiti sano mulle että se ei meinanu keksii mulle lahjaa, sitte mä olin aiva ihmeissäni ku olin mainunnut että tahdon mun hyllylle jack danielsin pullon koristeeks. Sanoin että mähä toivoin sitä pulloa ? :o '' aijaa ! mä kun luulin että juotavaks '' -.- äitini osaa olla viisas. :DD Rakastan sitä <3 Kaikin puolin hyvä joulu on ollut vaikka vihaan joulua vuoden aikana, kaikilla pinna kireellä ja semmosta.
  Ensi viikon tiistaina elämme erikoisia hetkiä ! Sillä Pin-Up Blood lähtee demottamaan ! Asiaa, vihdoin. Kaksi päivää kestävät sessiot tiedossa ja paljon musiikkia ja häsläystä. Nukutaan bändikämpällä, ehkä muutama olut ja hyvää kasvattavaa keskustelua. Ehkä ajaudumme vessaan tuomaksen kanssa miettimään maailmaa. Olemme havainneet että olemme filosofeja. Topias soittaa varmaan karolle, kalle on basisti, eli se istuu nurkas suu auki ja kuola valuu :DD Hermanni luultavasti ottaa ihanan PSPnsä mukaan ja pelaa sitä koko yön. :DDD Ihana viikko siis tiedossa. Tiia ehkä huomenna meille, se on tosi ehkä, ja ite kumminkin maanantaina seinäjoelle beiben luo<3 Kaikki rullaa nyt tosi hyvin !

 - Your Rock'n'Roll Child

4 kommenttia:

  1. iha hyvä mut asiaha on nii et Topias salee nukkuu mun kaa ja siit ei keskustella XDD

    VastaaPoista
  2. No eikai, tehkää vaan rauhassa. :))

    VastaaPoista
  3. miks tosta puuttuu se mun antama lahja ? :DD

    VastaaPoista
  4. '' Muutama sana joulusta, tai oikeastaan joululahjoista. Sain tiialta sellasia nahka käsi juttuja, rakastan niitä ! '' miten niin..? : D

    VastaaPoista