perjantai 11. helmikuuta 2011

I have a dream...

  Tervehdys ! Tänä iltana perehdytän teidät unelmiini ja haaveisiini. Asioita mitä tahdon tehdä ja niin edelleen. Vaikka moni lukija, koska olen huomannut että tätäkin blogia lukee jokut ja kiitän teitä siitä ! Niin ehkä olette saaneet musta sellaisen käsityksen että oon kusipää pessimisti kaikki menee päin persettä vitun emo. Joo tahdon korjata JOS teillä on minusta tälläisiä ajatuksia, ensinnäkin minä EN ole emo. Sekä en ole pessimisti, yritän parhaani mukaan ajatella positiivisesti vaikeissa tilanteissa. Kusipää... no myönnän että olen täysi asshole jos mulle tekee jotai paskaa, tai sanoo jotai. Tälläisissä tilanteissa itse yritän saada sanottua takaisin ja pitää omia puoliani, ei kai se tee musta kusipäätä..? Eli no päättäkää itse oonko vai en, vaikka tosin ei vois vittuakaan kiinnostaa :). Mutta rakkaat ystäväni, listaan muutamia asioita mitä tahdon elämässäni saavuttaa ja toteuttaa. Nämä eivät ole missään järjestyksessä btw. :)

 Ensimmäinen asia joka tulee mieleen on tietysti tatuoinnit. Toisin kuin jotkut ihmiset ottavat tatuointeja ollakseen cool tai jotain. Niin minä en aio ottaa yhtään tatuointia jolla ei ole mitään merkitystä, ja mä en koskaan, EN KOSKAAN tule ottamaan tyhmää tribaali tatuointia !

  Seuraavana on unelma ammattini, rocktähti. Tahdon kehittyä paremmaksi kitaristiksi. Tahdon soittaa isoilla lavoilla sadoille tuhansille ihmisille meidän, Pin-Up Bloodin musiikkia. Rokata ja bailata ku hullu ! Kiertue elämää parhaiden kavereitteni (topi, kalle ja tube) kanssa ! Näyttää maailmalle miltä musiikin pitäisi kuullostaa !

   Toki tietenkin tahdon perustaa perheen. Tahdon lapsia ja ison talon Hollywoodiin Tiian kanssa. Meille tulee ensi torstaina vuosi täyteen, kauan sekin on vaan jaksanut katsoa mua. Kuvittelin joskus että kuinka joku voi katsoa ja olla mun seurassa kauan, ja rakastaa mua tälläisenä kuin olen. En todellakaan ole mikään viisas, en ehkä ole parhaimman näköinen kaikista maailman miehistä joita on tarjolla. Mutta silti mun kulta näki mussa jotain, ja se valitsi mut ! Kaikkea paskaa ollaan näinkin lyhyen ajan aikana koettu mutta todella paljon hyvää ! Enkä tahdo miettiä tekemiäni virheitä enää. Tiia, rakastan sua !
(herkkää)
      (tuossa on muute meidän lapset, Leevi Jasper Siekkinen sekä Vilja Ida Emilia Siekkinen )

  Tahdon matkustaa, oon pian 16 vuotta, enkä oo nähny maailmaa niin paljon. Suomen oon nähnyt, oon kartingin perässä juossut ympäri suomea. 2 kertaa olen käynyt ruotsissa ja siihen ne päättyykin. Tahdon nähdä mitä maailmalla on mulle tarjottavaa, tahdon mennä isoihin kaupunkeihin: pariisi, new york jne. Nähdä kauniita maita: Skotlanti, Norja, Sveitsin alpit. Sekä lämpimillä hiekka rannoilla etelässä: Hawaji(vai kirjotetaanko se noin..? ) Thaimaa, Etelä-Afrikka, Florida, Miami, Los Angels. Sekä muita maita ja paikkoja !

  Koska olen myös hurjapää, eräänlainen adrenaliini friikki. Olen harrastanut moottori urheilua kun olen ollut 4 vuotias. Siitä asti oon janonnut mm bensaa, vaarallisia ja jännittäviä tilanteita. Tietysti on olemassa se riski että loukkaannun tehdessäni jotain tyhmää. Mutta kun miettii, millaista elämä on istua tietokoneella konttorissa. Vai lähdetkö ajamaan motocrossia. Vanhana eläkeläisenä muut pelaavat golffia, minä luultavasti hyppään laskuvarjo hyppyjä. Joka onkin mun haave että pääsen hyppäämään laskuvarjo hypyn. Joka onkin hyvin mahdollista toteuttaa koska asun Kauhavalla. Ilmasotakoulu !

  Kaiken kaikkiaan tuossa nyt on vain pieni osa mitä tahdon. Mutta siis asia on että tahdon tehdä kaikkea mistä pidän. Rakkaus, musiikki, taide, matkustus, urheilu jne. Tahdon kokea tuon kaiken elämäni aikana. Ja elää onnellisen, tapahtuma rikkaan elämän ihmisten kanssa joista välitän eniten. Toivotaan näin !

- Your rock'n'roll child

2 kommenttia: