keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Neulafobia voitti minut.

  Mulla on tasan kolme fobiaa: Araknofobia eli hämähäkki pelko, Ofidiofobia eli käärmeiden pelko sekä en nyt tiedä tälle sitä hienoa nimeä mutta neula/piikki fobia. 
Tiistaina olin terveyskeskuksessa ku oli kurkku niin kipee kuumetta jne. Ensin ne otti mansikan sormesta, olin siinä vaiheessa jo paskat housuissa.Eihän se tuntunu missään mutta koska mä en pelkää itse sitä kipua, vaan sitä että mun ihonläpi työnnetään neula. No siinä selvisin juuri ja juuri, sitten mentiinki labraan, ne otti multa taipeesta JA tosta kyynerpään vierestä. Hyi saatanan saatana en enää ikinä mee lääkäriin se oli ihan kauheeta. Joo oon mamis. Kaikki varmaan nauratte siellä mutta ei ollu kivaa ! :D Kuinka voin ottaa tatuoinnin sitten ?? Ei musta ainakaan heroiini nistiä tuu.

 - Your chicken child

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti