perjantai 4. helmikuuta 2011

Koe murha

  Päivän biisi Stam1nan koe murha, loistavaa paskaa ! Joo oon pettymyksekseni huomannut kuinka mun näkö on oikeesti huonontunut, en näe kirjoittaakkaan kunnolla koneella, jos yritän lukea kirjaa, pelkkää sumua. Mulla on lasit mutta ne ei enää auta. Kai pitää mennä optikolle, en ennen oo nähny lähelle, nyt en näe kunnolla ollenkaan. No onneksi äitipuoli toi rolls ruokaa justiin. Tahdon myös julkisesti pyytää pikkuserkultani Veeralta anteeksi koska feidasin hänet. Anteeksi.. :(
 
  Kenties iloisempaa asiaa ? No esimerkiksi huomenna peli, ja sen jälkeen seinäjoelle ja mun kullalla on synttärit ! Sweet 16 ! Joo ja moro meikän tilaama lahja ei oo tullu netistä... -.- noh, onneks on näitä toisia juttuja mitä annan, elikkä Tiia kun luet tämän, saat lahjasi kahdessa eri erässä :D . Joo ja tänään oli treenit ja hyvin meni, perus hommaa. Topsulla oli kaveriltaan lainaama Cry Baby wah pedaali ja voi vittu tahdon sen.

  Tuossa Tiian innostamana ajattelinkin tehdä myös tähän tatuoinneista. Koska jeah, olen PIENI ja vittumainen rokkari, asenne ja vaatetus on kohdallaan mutta tahdon tatuointeja vielä. Ja olenkin sellaisen jo saamassa tämän vuoden joulun tienoilla.


Otan siis vasempaan ranteeseen tuohon käden sivulle '' Rock Hard, Live Forever '' Kuvaa erittäin hyvin meikän asennetta elämään, ja tahdon kiittää Rautalukon laulajaa Matias Seppää ideasta. Sitten tahdon joskus kaulaan ottaa esimerkiks sellasen pääkallo jutun joka muistuttaa että kunnioita kuolleita läheisiä. Sekä tuollainen pin up tyttö ranteeseen joka on drinkki lasissa, ja sitte oikean käden tatuoin kokonaan asioista jotka on mulle tärkeitä. Musiikki, kaverit, idolit eräänlaiset pelit, ruoka kaikkea mahdollista mutta tuo idea on tosi kaukana siitä lopullisesta. Tuossa nyt on murto-osa mitä oon miettiny. Ja sitten käteen haluan '' Enjoy '' tuohon heti kämmenen alapuolelle. Muistuttamaan nauti-joka-hetkestä asennetta !

 - Your Rock'n'Roll Child

2 kommenttia: