torstai 24. helmikuuta 2011

Welcome to the junge

  Iltaa, koneella on suhteellisen tylsää. Kuuntelen hyvää musiikkia, ainoa asia mikä miellyttää koneella olemisessa. Mutta miksi siis olen koneella..? Noku ei oo muutakaa tekemistä, odotan silmät kirkkaana että edes joku facebookissa tekis jonku vähänki mielenkiintoisen julkaisun. Koko aja tulee tälläsiä '' tylsää...'' miks tollasia ees pitää julkaista :D ? Hämmentävää koin kun vaihdoin kielet, että 11-48 kokoiset kielet kuullostavat paremmalta kuin 9-46. Elikkäs selko suomella paksummat kuullostaa paremmalta. Mietin äsken ihmisiä julkisuudessa joita en voi sietää. Lopputulos on Johanna Tukianen, miettikääpä. Mitä se on tehny ? Joku poliitikko textaili sille tuhmuuksia, sitte se nousi ''lööppijulkkikseksi'' VITTU SE BIISI ON PASKA ! Joo ja + se on helvetin ruma ! Ja läski, ei siinä mitään jos on ylipainoinen mutta se luulee olevansa niin kiihottava. Heitän teille kysymyksen, tunnetteko ketään ihmistä joka fanittaa Tuksua ? Niimpä, en mäkää tunne. Meinasin kuolla nauruun kun rakas isoveljeni kertoi että kun Tuksu menee sen nynnyn kans naimisii, sinne häihin myydään lippuja. 150euroa kpl, herrajumala tekis mieli ostaa se lippu ja kivittää se alttarille. Muistanko mä väärin vai onko Tukianen äänestetty seiskassa vuoden turhimmaksi julkkikseks..? Ihan sama. Kauhea ihminen, ajattelin laittaa pikkusen kevennyksen youtubesta: Oi vittu mua sattuu ääääääääääää yhyyy !
Turha julkkis numero 2. tai en tiedä onko turha tai mitää mutta vihaan itse ainaki. Petri Nygård, mä en perusta ylipäätään räpistä mutta se ei saa mua vihaan sitä vaan sen sanoitukset. Joka saatanan biisi on ryyppäämisestä ja pillusta. Ensin mua nauratti ja sen jälkee kauhee myötähäpeä. Ainoa kunnioitus sitä jätkää kohtaan mulla on se että se kuuntelee rokkiakin. Ja tietysti onha se vitu kova juttu että jollai pilluryyppäämis räpil myy niin helvetisti levyjä. Mutta joo ei natsaa mua. Perkele meen kuuntelee gunnareita jos Tiia vaikka soittais mulle : ))

- Your rock'n'roll child

2 kommenttia:

  1. Tuksun häät tulee telkkarista 3.3., kai sä varmasti muistat kattoa? :D

    VastaaPoista
  2. oisko mieluummin welcome to the _jungle_? (;

    VastaaPoista